6:30 – 8:30 |
Czynności i zabawy podejmowane przez dzieci z własnej inicjatywy według indywidualnych zainteresowań, praca stymulacyjno-wychowawcza indywidualna lub w małych zespołach, rozmowy indywidualne z dziećmi zgodne z tematyką kompleksową i zainteresowaniami dzieci. |
8:30 – 9:30 |
Zabawy wspierające rozwój mowy dziecka (zabawy logopedyczne), zabawy orientacyjno-porządkowe ze śpiewem oraz zabawy integracyjne w grupie zorganizowane przez nauczyciela, zabawa dowolna. |
9:30 – 10:00 |
Wyrabianie nawyków higienicznych, rozwijanie umiejętności samoobsługowych związanych z przygotowaniem do śniadania. Śniadanie. |
10:00 – 10:45 |
Zajęcia wychowawczo-edukacyjne z całą grupą, realizowane według wybranego programu wychowania przedszkolnego. |
10:45 – 11:15 |
Zabawy ruchowe przy muzyce, zajęcia dodatkowe według planu dnia, zabawy plastyczne, tematyczne, konstrukcyjne, dramowe organizowane przez nauczyciela. |
11:15 – 12:00 |
Czynności samoobsługowe przed wyjściem. Spacery, wycieczki, zabawy ruchowe na świeżym powietrzu. W przypadku złych warunków atmosferycznych swobodne zabawy w sali. |
12:00 – 12:45 |
Wyrabianie nawyków higienicznych, rozwijanie umiejętności samoobsługowych związanych z przygotowaniem do obiadu. Obiad. |
12:45 – 13:00 |
Słuchanie bajek opowiadanych przez nauczyciela lub odtwarzanych z płyt. |
12:45 – 14:00 |
Leżakowanie dla dzieci, które potrzebują drzemki. |
13:00 – 14:00 |
Zabawy dowolne, zajęcia popołudniowe. |
14:00 – 14.30 |
Wyrabianie nawyków higienicznych, rozwijanie umiejętności samoobsługowych związanych z przygotowaniem do podwieczorku. Podwieczorek. |
14.30 – 17:00 |
Zajęcia dodatkowe, zabawy konstrukcyjne i tematyczne, czynności i zabawy podejmowane przez dzieci z własnej inicjatywy według indywidualnych zainteresowań, zabawy w ogrodzie przedszkolnym. |